Don't dream your life, live your dream

förlåt för den dåliga uppdateringen men livet är helt fucked up. Igår började dock slutspelet och jag är in love. bästa tiden på året inom volleybollen!! vinst igår mot Sollet med 3-1 på hemmaplan och på torsdag är det dags igen kl 19, så be there!! Så excited för min homie ska dyka upp har han sagt, lucka! lite besviken på några andra men man får vara glad för det man får och det är jag. min bestie <3
annars så rullar livet på och idag åkte min familj härifrån. shoppat sönder i öret och jag känner mig oerhört bortskämd och glad. ny jacka, nya underkläder, nya brillor mm. Älskar min familj, turligt nog så ses vi ju så ofta nu i slutspelet.
hoppas på att få se några av er i publiken i Sollentuna på torsdag, betyder något så oerhört!!






puss och kram
skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0