Nya året 2013!

Året 2012 var väl en och en annan femma huh? 
Började året med att fylla 18 år, helt sjukt. Krogendebut och allt det där. Lite senare så tog laget SM guld. Det var inte så pjåkigt heller, och jag tackar gudarna att jag hann fylla arton för firande som pågår i 5/7 dagar är inte bra för kroppen. Hahah!
Sommaren var helt okej. Hade tre sommarjobb vilket var helt okej. Drog en europaresa med bilen med min familje. Polen-Tjeckien-Tyskland-Danmark-Sverige vart rutten och jag lärde mig lite om varje land vilket var intressant. 
Säsongen 2012/2013 började i augusti. For till Frankrike med laget under försäsongen en helg, spelat europacupen. Åkte hem för första gången under säsongen på höstlovet ett helg och hade galen fest mä grabbarna. Minst sagt. Fick mitt längsta jullov någonsin sen jag börjadesatsa på volleybollen vilket är ca 4 år så det var skönt. Åkte hem, firade julafton som var en av de bättre. Festade med gamla lagkompisar på juldagen vilket varriktigt kul. Avslutade året med att fira nyårsafton nykter och agerade fyllechaffis åt mina föräldrar. Helt okej det med. 
 
 
Sååå året 2013.. jag har en del förväntningar som jag hoppas kommer att levas upp till. Jag önskar flera saker också som jag hoppas kommer att uppfyllas och jag har saker som jag vill ska göras innan sommaren. 
Sedan det bästa av allt, STUDENTEN. Japp, iår tar jag studenten. Det vändas dock ingen studentkryssning för mig och det svider lite grann. Men ärligt talat så har jag tydligen större svin till vänner än vad jag först trodde. Iår tänker jag bli med stake (nej jag ska inte göra en könstransplantation haha) och våga mer. De som känner mig och som jag pratat med vet vad jag menar. Jag vill verkligen satsa nu, 110% !
Så jag får helt enkelt köra på och få se vad som händer. Men först, min 19:e födelsedag coming up!
 Kram på er alla och jag önskar er ett händelserikt och roligt 2013!
 
Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0