Movie making

har suttit i redigeringsrummet nu i ca fyra timmar, klar med videon iaf så ska skicka den till olika tränare. Spännande! Dock så har jag inte fått i mig något krubb, så ska kila hem och fixa det snart. Möte klockan fem och sen har vi träning i gymmet halv sju. Efter det så är det match för handbollherrarna om vi i laget troligen ska se. Så fullspäckad dag :)
ska väl läsa igenom lite filosofi och sånt innan imorgon, får se om jag hinner. En myskväll skulle behöva just nu säger jag bara, och än är det bara tisdag. Lululululululu.. drömmer mig bort nu, ska bli väldigt roligt och skönt!
Hörs kanske lite senare, är ju inte världsbäst när det gäller att blogga ;)
Hejssvejs
Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0