tankar och annan blaska...

det värsta med tankar är att de sällan kommer en och en, utan att de så gärna vill komma flera samtidigt vilket gör att man blir sjukt yr. minnen, funderingar, planer, drömmar och förhoppningar.
precis som känslor ibland. Jag har en tendens att ofta känna flera känslor samtidigt. Ilska, frustration, glädje, sorg, trötthet, rädsla...

Just nu är jag riktigt irriterad.. den senaste veckan har varit riktigt hemsk och jag blir förbannad bara när jag tänker på det.
Jag tänker inte gå in på det så mycket eller nämna några namn men jag ville bara få ut detta ur mig. Jag ställer ofta upp, bryr mig om, uppskattar och skrattar med de människor som jag umgås med ca tio timmar i veckan, men det känns verkligen att jag inte får något tillbaka och jag börjar tappa självförtroendet lite granna. Slutet av förra veckan var de värsta som jag upplevt dessa två år. Jag gnäller, röjer, skriker, surar eller stör inte så värst mycket för eller till någon annan, men de dagarna blev jag verkligen behandlad som skit. Jag blev utsatt för petitesser, gnäll, tjat och annan skit hela tiden av människor som aldrig brukar säga så till mig annars.
Under samtal som vi höll med varandra tidigare under säsongen så berättade jag hur man skulle bete sig runt mig för att jag skulle kunna fungera och vad man inte skulle göra mot mig och tydligen så har folk börjat använda det där sistnämnda nu.. jag blir både ledsen och besviken. Jag har inte gjort något eller någon illa, och om jag har så får folk faktiskt ta sig i kragen och säga det, inte trycka ner mig. Det funkar inte...
Men nu i början av veckan så har jag faktiskt gjort bra ifrån mig på träningarna och jag börjar växa lite igen. Nu ska jag själv ta mig i kragen, förlora de där kilona och leva livet igen.
Alla har sina upp och ner gångar, vissa har bara fler av det ena. life's. a bitch satt säga ;)
sov gott alla glada!
kram
Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0