En onsdag i januari

Nyss pluggat klart ryskan, usch det blir för sent med mat nu. Men men, har ju sagt att jag ska sköta mig på den fronten, så blir att ställa sig i köket nu. En grej som jag kan dela med mig av här på bloggen är att jag gått ner -1.7kg, A-W-E-S-O-M-E. Bara ca sex kvar nu! Annars då? Jodå det rullar på. Plugget är väl segt som vanligt men jag överlever. Har så mycket "Student"planering i huvudet så hinner liksom inte bry mig att det är jobbigt. Fatta att jag bara har fem månader kvar i skolan?! SICK. Och idag fick jag ett mejl om att min mössa och hoodie är påväg hem till mig.. YEY! Nu måååste jag äta, sen börjar "Mia på Grötö" som jag hade tänkt att se. Vi får höras vidare! puss och kram Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0