mitt allra sista sportlov, någonsin

jahapp, halva lovet har gått.. ska väl summera det så tydligt och kort jag kan för er :) fredag: storstädade efter skolan innan min farmor, Aje och min kusin linnea kom till Linde och vi pratade och myste i princip hela kvällen med undantag från då jag tränade. lördag: match mot HH, vinst med 3-2, GÖTT! åkte sedan med hem till mehedeby och överraskade släkten på mammas 50årsfest. stackaren började gråta och även jag föll någon tår. längesen vi hade setts och det märktes. älskade mamma. Var på fest en sväng hos sebbe också, mysigt värre. söndag: bakade scones åt familjen och slappade med mor och far hela dagen. på kvällen kom några av grabbarna och såg på film. Ibland mår man bra. måndag: linnea och jag åkte hem till Linde igen. på kvällen får jag tidens jobbigaste fråga av en elvaåring "vad är en milf?" så fick jobba lite på min pedagogiska sida. Haha! tisdag: linnea och jag åkte till Örebro och shoppade. slapp betala både dit och hemfärd. NICE. Köpte mkt grejer faktiskt runt 500kr. bra jobbat Frankie! en kavaj, en tröja, mascara, parfym, läppbalsam, en top och ett pannband fick följa med hem. (just loving min nya kavaj!) myste till det under kvällen med morötter och dipp. gott. Under dessa dagar förutom helgen så har jag tränat på som vanligt vilket har gott bra. jag känner att det börjar gå sakta men säkert framåt. Mycket givande alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0