mamsen räddar <3

ringde nyss mamma och pratade av mig. Måndagar are killing me! Tur att vädret var så vackert och att jag fick träffa mina homiesar i skolan igen. Måndagsträningar är de värsta så jag slet mig igenom den och ringde mamma sen. Grät en skvätt, skrattade en del och argumenterande. Precis som det ska vara. 3 veckor tills jag får träffa dem igen. Längtar,
Planer inför våren börjas planeras nu och jag kan inte vara mer excited! Räknade ut under dagens ryskalektion att jag har exakt 106 dagar kvar till studenten, varav endas 60 (!!!) skoldagar. Yey. Lite panik har jag dock. Vad som händer sedan. Men det är ett annat kapitel ;)
Imorgon ska jag kämpa på med mitt projektarbete. Ska sikta på minst 15 sidor .
Hörshej!
kram
Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0