Dubbelvinst!

Spelade match igår, eller ja spelade är väl inte rätt ord men jag hoppade in och fick serva och vara litei framlinjen. helt okej men intemitt bästa kanske :) vinst med 3-0 och sen en grymt jobbig resa hem.
Idag åh andra sidan var awesome. Spelade hemmamatch mot Vansbro (tanter på 30+) som dessutom inte har förlorat så många matcher iår, och vann med 3-1, woop woop! Matchens lirare vart ag med, och det är ju alltid kul :)
Har en liten svacka just nu livet som jag försöker ta mig ur. Så jag ber om ursäkt i förväg ifall någon blivit ledsen på mig, men just nu vill jag fokusera lite på mig. Har underbara vänner som hjälper mig vilket jag är glad över.
Ha en mysig fortsatt söndag. Imorgon börjar verkligheten igen!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0