Du är bäst nu, men du var bättre förr

Less. varför förstorar alltid tjejer upp saker? Det finns ingenting som säger att vänner inte kan förlåtas. Det känns som om så fort man delar sin åsikt så får man en jävla massa skit tillbaka (ursäkta språket men börjar få nog nu). Jag säger ifrån och genast så går folk på om att jag är lat eller bortskämd. Jag menar, seriöst? Jag orkar inte med att folk kör med mig, inte om jag ska hjälpa er. Jag gör det gärna, men att be snällt är inte så svårt. Nu vill du inte ens prata med mig för att jag lämnade mobilen åt sidan medan jag skyndade mig för att göra DIG en tjänst. Damn it, skärp er. Snart så slutar jag helt.
//Lessbrudcheckarut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0