chillsöndag deluxe

Igår var alla ute och festade, umgicks och söp skallen av sig. Några fyllesamtal rullade också in vilket alltid är kul. Haha! Så idag ligger väl de allra flesta hemma och spyr, eller så har de dragit iväg på någon riktigt rolig familj- eller kompisaktivitet. Så avis!!
Själv så låg man hemma igår kväll och bara slappade. Orkade inte ens göra kvällsmål. Ont i axeln igen har jag också, suger! 
Och även denna dag tillbringar jag till att slappa och äta gott. Ska göra mat lite senare, riktig festmåltid! haha. Ska göra mig och mitt besök en kladdis också, längesen jag gjorde en därför att vi inte har haft en ordentlig ugn, men nu så. Ska ha criminal minds marathon idag sen är de möte med laget klockan 18. 
Ha en bra söndag ni allihopa!
Puss och kram
Frankie
 
Vi firade ju att vi fått våra vackra studentmössor i fredags med lite subway, det var gött! haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0