bla bla bla

Jag har insett att min senaste kyss: var på fyllan
Jag lyssnar på: bra musik
Jag pratar: med mörk röst
Jag tycker om: att skratta
Jag avskyr när folk: ljuger
Kärlek är: inget för mig just nu
När jag borstar tänderna: känner jag mig nöjd med mig själv
Det sexigaste yrket är: snickare, brandmän
Jag är rädd för: höjder och ormar, spindlar
Den värsta känslan är: när man gjort någon besviken
Den bästa känslan är: när allt i livet flyter på
Sist jag grät vari förrgår av lycka
När jag vaknar på morgonen: tänker jag: "vart fan är snoozeknappen?!"
Innan jag går och lägger mig: laddar jag mobilen
Just nu tänker jag på att: gå till arenan
I morgon kommer jag: att plugga
Jag vill verkligen: flytta utomlands, ta studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0