monday

Idag var en bra dag. Lektion mellan 12.10-13.05 sen skrev jag klart alla engelskauppgifter, rätt duktig faktiskt. Träningen kändes bra trots att min axel fortfarande var trött efter gårdagen. Det här med matcher med division ett kanske kommer att bidra en hel del ändå? Imorgon är det morgonträning sen har jag ledigt, så det blir bara plugg och plugg för min del. Ska se film på gårdagens match först bara och sen ska jag försöka hinna förbi hotellet. Annars blire en lugn dag. Vi får se vad som händer. Något mer kanske dyker upp.
Ha en fortsatt bra vecka allihopa!
Kram
Frankie

Kommentarer
Postat av: marina

du är väl en klippa du å! tack frankie!! miss u <3

2012-10-16 @ 18:54:51
URL: http://marinablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0