söndagen 14/10

hej allihopa!
första "riktiga" inlägget nu då. Igår spelade vi match mot Sollentuna på hemmaplan och lika som i onsdags så vann vi med 3-0. Tre nya härliga poäng i serien. Kul!
Jag har fått några frågor som jag skulle besvara:
VARFÖR SATT DU MED COACHERNA PÅ MATCHERNA?
Jo, för att i våran trupp är vi 13 men ett lag får bara ha 12 som är inskrivna i protokollet som spelare.
HUR KÄNNS DET ATT HA FLYTTAT?
Det känns bra och samtidigt väldigt lärorikt. Jag har lärt mig mycket nytt som de hemifrån fortfarande får gjorda av sina föräldrar. Det känns bra för att jag längtar inte hem lika ofta som jag gjorde förra året vilket hjälper mig enormt. mycket är tack vare mina lagkamrater.
VEM SAKNAR DU MEST HEMIFRÅN AV DINA VÄNNER/DIN FAMILJ?
Självklart saknar jag hela min familj hela tiden, men eftersom jag får träffa mamma och pappa varje hemmamatch så skulle jag väl svara farmor och min bror. saknar att ha någon att jävlas med. av mina vänner så är det väl ingen speciell så, men om jag skulle svara så är det väl grabbarna grus, chenny/skinny och flis.
HUR GÅR VOLLEYBOLLEN?
Den går väl bra. Kämpar på och står i. Många matcher iår och mycket resande vilket är superkul. Varit i Frankrike bland annat och om ca en månad så far laget till Belgien. Kul!
HAR DU FORTFARANDE ONT I AXELN?
Ja, fast smärtan är hanteringsbar nu.
NÄR KOMMER DU HEM TILL TIERP NÄSTA GÅNG?
Ja om några hemifrån erbjuder något roligt på alla helgona helgen vecka 44 så kommer jag hem då. Annars åker jag till Göteborg istället och kommer inte hem förräns vid jul.

Jag tror det var alla frågorna, ställ gärna fler!
kram
Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0