dubbelvinst och mvp!

Vad skulle jag ha gjort utan Tessan igår kväll? hon är ju bra awesome! såg på och myste hela kvällen, och idag så sov jag till elva. skönt.
Dagens division ett match gick bra, vinst med 3-1 mot Linköping. Jag fick även pris för bäste spelare, trots att jag personligen kan tycka att jag gjorde alldeles för många misstag för att förtjäna det, men kul var det iallafall. Jag är väldigt blygsam när det gäller att ta emot komplimanger, det vet ju ni som känner mig lite bättre. Men det värmer ändå inombords ska ni veta!
Imorgon börjar min praktik på hotellet, och på onsdag är det gymnasiefest så vi får se om jag går. beror på vart förfesten är någonstans!
nu ska jag mysa ner mig med min fina. äta glass och se beck. myspys.
puss och godnatt!
Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0