Update

så vad har hänt? mjo i söndags spelade jag först volleyboll i tre timmar med gamla gänget. oj så kul det var! träffade pumorna Blom igen och det var riktigt kul, så jag saknar dem.
Efteråt så kollade jag på herrmatchen med Elle (en annan brud jag saknar något så otroligt!) där Tierp spelade mot Sollentuna. Säger inte att det var vackert men de vann iallafall med 3-2 efter lite svajigt spel. Helt okej.
En annan sak lär väl nämnas ändå, eller hur Elle? PLASK I TROSAN!!!! Åh gud jag dör, snyggaste hittills. Kär på en sekund. ojojoj!
I måndags så träffade jag ytterligare en brud jag saknat som varit i Kina nu i fem veckor, tur att vi hann ses dude, kom hit snart babe <3
I onsdags så var det bortaderby mot Örebro där vi vann med 3-1, helt okej! Roligt var ju att våra supportar var dubbelt så många än Örebros. De åkte dit med en gammal engelsk dubbeldäckare. haha!
Idag så spelade vi match mot först Ljungby där vi vann med 3-1 på hemmaplan sen efteråt så spelade jag match med division ett-laget där vi förlorade med 3-0, sög gjorde vi men dem var helt okej bra.
Har nyss varit hos Erika med Tess och sett twilight, längtar tills sista kommer ut!!
nu ska jag se lite vampire dairies, see ya!
kram
Frankie

Kommentarer
Postat av: Elle

Haha du det plaskade bra mycket där ett tag! ;)

2012-11-14 @ 02:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0