twilight

nu har jag och sex stycken från laget varit och sett sista twilight, och vad ska man säga? säg de inte mer än att jag blir lika besviken varje gång över såna slut.
dessutom så delade en av de anställda ut posters ifrån filmen, tre stycken, innan filmen började. Jag är fortfarande sur för jag trodde inte att jag skulle ha en chans emot alla i salongen men det hade jag haft för ingen ville ha den tredje. precis innan jag ska räcka upp handen så gör Sara det först och får det. Satan. Och gissa vem som var på bilden?! JACOB!! Fml....
nu ska jag sörja mina hundratio kronor hemma i lugn och ro sen imorgon far vi till Hylte/Halmstad för match på söndag. tagga tagga!
kom gärna och kolla på den i Halmstad om ni råkar åka förbi!
godnatt
kram
Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0