full och glad kexchokla'

Gårdagen började perfekt då jag, min bror och min mamma åkte till stan och shoppade loss. Fick med mig såå mycket grejer hem så nu är jag nöjd. Ett par fleecetights inför vintern, en rouge, pensel till ögonskuggan, ögonfransböjare, en svart topp, ett halsband, ringar och sen köpte mamma mig ett par lite festligare shorts. Dem var så sjukt snygga, ska nog ha dem på nyår. Hell yeah för partypinglor! haha ;)
Sen åkte vi även och träffade mormor, mys!
Åkte hem och började klä mig inför kvällen och sen korkade vi upp. Spelade beerpong och visade killarna hur man spelade med "the american rules", haha. Och det var svinkul och jag kände hur mycket jag saknar dessa grabbar.
Resten av kvällen är historia och jag får helt enkelt försöka minnas de roliga stunder som fanns där under kvällen.
Nu ska jag snart klä mig för middag med ett gäng vi brukar umgås med. Roligt roligt. Resten av kvällen är ett mysterium! :)
Ha en rolig lördag!
kram
Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0