Marieberg någon?

åhh jag blir så less. När jag äntligen är ledig och vill åka någonstans så bangar alla andra ur. Inte nog med att jag inte kan gå på studentfesten ikväll utan jag får även sitta forever alone hemma imorgon och plugga aset av mig. SKIT OCKSå. Jag har ingen bil här så mina vänner bangar så fort jag svarar att vi måste ta bussen dit. Visst att vi måste byta men det ska bli solsken och baraen gnutta blåst, så VAD ÄR PROBLEMET!? lata individer. Slutar antingen med att jag åker själv eller att jag stannar hemma. Jag ska sluta ställa upp för människor när jag inte har tid, de ställer aldrig upp för mig.
Fan jag måste införskaffa julklappar....
aja vi höres!
kram
Franke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0