En "true" bloggare

Haha det går inte så bra för mig med denna blogg. Ni får komma med förslag helt enkelt. Ser på lite film nu och vilar min stackars rygg och axeln. Denna helg har bestått lite av allt möjligt. Körde judo i fredags på morgonträningen vilket troligen var det som gav mig ryggskott som påverkade mig under helgens matcher. På fredagskvällen gick vi hem till Brittney och körde julklapsslekar. Fick med mig en julstrumpa, vinflaska, tre skumtomtar och ett ljus hem. Nice! Vi rundade väl av runt tiotiden ungefär. Igår så hade vi match hemma mot RIG, vinst med 3-0, woop woop! fick även hoppa in två set vilket var jättekul. Dock inga poäng denna gång! Efter det vankades det julfest också med klubben. Fick en härlig kaka av Kal och Peter och åt god julmat. Gav även några ur ledarstaben presenter as well. Resten av kvällen vart helt okej! Idag så spelade div ett laget hemmaderby mot Örebro. Tyvärr så torskade vi med 1-3 men what to do. Tyvärr kunde jag inte bidra så jättemycket med tanke på ryggen, men det gick väl helt okej. Fick höra en sak som fick mig att växa några centimeter till. LÄS: Jag har VÄXT! ;) Min familj var här ifrån lördag- söndag. Även min bror och det var nog helgens höjdpunkt. Saknar dem såå..:( Nu ligger jag hemma framför tvn och försöker kurera mig ifrån ryggskott och öm axel. Axeln vart rätt trött idag. Och imorgon har jag endast en lektion sen blire plugga resten av dagen. Mys hemma hos hoik också klockan fem vilket jag måste komma ihåg. Ska ge julklapp ;) Nu tänkte jag sova snart, tro´t eller ej. Ska jag ta ledigheten till en ny nivå. Inge volleyboll på tolv dagar. Tillfriskna!!!! Ha en skön sista vecka i skolan babies, själv åker jag hem på tisdag. WOHO Puss och kram, hjärtebarn. godnatt Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0